CHATBOAT – Nowy Instrument wsparcia dla przedsiębiorców

chatboat

Od teraz szybciej i sprawniej można dotrzeć do podstawowych informacji oraz uzyskać odpowiedzi na wiele pytań rezygnując z długiego oczekiwania na połączenie w ramach infolinii.

Chatbot to wirtualny asystent, który potrafi odpowiadać na pytania, sugerować optymalne rozwiązania lub pomaga dotrzeć do właściwych źródeł informacji.

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło chatbota, który wspiera przedsiębiorców poszukujących porad w zakresie Tarczy Antykryzysowej.

Chatbot działa przez 24h na dobę, a przedsiębiorcy nie muszą oczekiwać na Infolinii.

Chatbot Tarczy, uruchomiony przez Ministerstwo Rozwoju na stronie www.gov.pl/TarczaAntykryzysowa, obsługuje dziesiątki tysięcy przedsiębiorców, odpowiadając na ponad 170 najczęstszych pytań. Wspiera pracę ponad 150 konsultantów, udzielających odpowiedzi na bardziej złożone pytania, poprzez live chat oraz Infolinię. Bot przeprowadził już ponad 15 000 rozmów z klientami, odpowiedział na prawie 30 000 pytań.

Wystarczy wpisać pytania takie jak:

•    Jak uzyskać pożyczkę dla mikroprzedsiębiorców?
•    Czy mogę otrzymać postojowe?
•    Na jakie wsparcie mogą liczyć pracownicy zatrudnieni na umowach zlecenie?
•    Do kiedy można składać wnioski o umorzenia składek ZUS?
•    Kiedy będą ogłoszone nabory wniosków o dofinansowanie do wynagrodzeń?

https://www.gov.pl/web/rozwoj/sztuczna-inteligencja-wspiera-strone-tarczy-antykryzysowej

Dodatkowych informacji w tej sprawie udziela Pan Marek Kupś – Główny specjalista ds. polityki inwestycyjnej, nadzoru właścicielskiego oraz komunikacji społecznej tel. 67 211 55 52, e-mail: przedsiebiorczosc@szydlowo.pl

UG Szydłowo