Hipermarket Carrefour w Pile otwarty!
17 października o godz. 10:00 Carrefour Polska otworzył swój nowy hipermarket w Pile. Jest to 96. hipermarket Carrefour w Polsce i jednocześnie jeden z ponad 700 sklepów różnych formatów tej sieci w naszym kraju. Hipermarket ulokowany w nowej Galerii VIVO! oferuje swoim klientom bogatą ofertę produktów świeżych od lokalnych producentów i dostawców, a także atrakcyjny wybór artykułów przemysłowych i ciekawych promocji handlowych.
Hipermarket Carrefour został otwarty w nowopowstałym centrum handlowym – Galerii VIVO!, zlokalizowanej tuż przy dworcu PKP Piła Główna. Oferuje on nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni 3,5 tys. mkw., zaprojektowaną wg najnowocześniejszych trendów handlowych, wynikających z potrzeb i upodobań klientów, i stosowanych przez Carrefour na całym świecie. Hipermarket jest otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 8: 00-22:00, a w niedziele w godz. 9:00-21:00.
– Zgodnie z zapowiedziami kontynuujemy rozwój różnych formatów sklepów Carrefour na polskim rynku. Nasze działania realizowane są na wielu płaszczyznach jednocześnie – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Zarządu Carrefour Polska. – Inwestujemy w hipermarkety, czego dowodem jest otwarcie nowego obiektu w Pile oraz planowane na najbliższy czas otwarcie dwóch całkowicie zmodernizowanych sklepów w Olsztynie i Sochaczewie. Systematycznie zwiększamy konkurencyjność i wartość naszej sieci, również poprzez przebudowę oraz rekomercjalizację centrów handlowych. Co ważne, wszystkie te działania prowadzimy równolegle z powstawaniem nowych, mniejszych sklepów osiedlowych pod szyldami Carrefour – dodaje Prezes Zarządu Carrefour Polska.
Oferta hipermarketu Carrefour w Pile opiera się na różnorodności, tak, aby każdy z klientów mógł znaleźć tam wszystko, czego potrzebuje. Na potrzeby codziennych zakupów sklep gwarantuje przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” znajdują się zarówno najlepszej, jakości regionalne produkty, pochodzące od wielkopolskich producentów i dostawców, jak i specjały z całego świata – z gwarancją ich jakości i bezpieczeństwa.
Wyróżnikiem hipermarketu Carrefour sa również mięsa i wędliny tradycyjne, pochodzące z własnej Wędzarni Carrefour. Tajemnicą wyjątkowego smaku i aromatu naszych wyrobów są sprawdzone receptury. Kiełbasy, szynki, balerony i polędwice, które wędzone są na ciepło dymem wytwarzanym z drewna drzew iglastych. Dzięki temu wyroby Carrefour cechuje wyczuwalna nuta wędzenia, która nadaje im niepowtarzalny smak i aromat.
Oprócz bogatej oferty produktów składających się na codzienne zakupy, hipermarket Carrefour proponuje także atrakcyjną gamę artykułów przemysłowych w atrakcyjnych cenach.
W nowym sklepie, klienci mogą skorzystać z 13 stanowisk kasowych, obsługiwanych w systemie tzw. „jednej kolejki”, a podczas codziennych zakupów, wspierać ich będzie 100 pracowników Carrefour. Wszystko po to, aby mogli oni zrobić zakupy szybko i sprawnie w przyjaznej atmosferze.
Z okazji otwarcia odwiedzający sklep mogą liczyć także na wyjątkową ofertę promocyjną, która będzie zaprezentowana w specjalnie wydanym katalogu handlowym. Oferta promocyjna obowiązuje od 17 do 23 października. Klienci, którzy odwiedzą Carrefour w tych dniach będą mogli skorzystać m.in. z promocji „Kup jeden i weź drugi za 1 grosz”. Dodatkowo w ramach cieszącej się dużą popularnością wśród klientów „Karty Seniora”, osoby powyżej 60. roku życia w każdy wtorek mogą otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy.
Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia, jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój,
Tekst: Informacja prasowa Carrefour
Foto: Sebastian Daukszewicz
Na zdjęciach hipermarket Carrefour w nowej Galerii VIVO dzień przed otwarciem.