Nowe Biuro Obsługi dla klientów MZK
22 września 2016 r. w Europejski Dzień bez Samochodu rozpoczęło działalność przy al. Piastów w Pile nowe Biuro Obsługi Klienta. To tu będzie można: kupić bilet, wyrobić Pilską Kartę Miejską, przedłużyć ulgę na Pilskiej Karcie Miejskiej, uzyskać informacje odnośnie połączeń komunikacyjnych, otrzymać rozkład jazdy, zapłacić mandat, wynająć autobus lub tramwaj wodny, wynająć powierzchnię reklamową w autobusach. Teraz pasażer nie musi się udawać do siedziby MZK na ul. Łącznej, aby załatwić powyższe sprawy.
– Myślę, że dzisiejszy dzień jest ważny dla tych, którzy lubią miejską komunikację, korzystają z naszych autobusów i będą korzystać dzięki temu obiektowi. Nowe Biuro Obsługi Klienta usytuowane jest w centrum miasta, więc nie trzeba wybierać się na ulicę Łączną, np. chcąc wyrobić kartę miejską. Wychodzimy po raz kolejny do klienta. Wycofujemy punkt na Placu Konstytucji 3 Maja, ponieważ tam nie udało się takiego miejsca zrobić z przyczyn techniczno-infrastrukturalnych. To nowe miejsce jest korzystne, ponieważ znajduje się przy centrum przesiadkowym. Wkrótce po remoncie tej ulicy zostanie także wydłużona zatoka autobusowa. Biuro Obsługi Klienta jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych – mówi Tadeusz Majewski, prezes MZK w Pile.
Jak dodaje prezydent Piotr Głowski, w niedalekiej przyszłości w Pile powstać mają m.in. info kioski, miejsce przesiadkowe z rowerów na autobus oraz planuje się zakup 13 autobusów. To wszystko w ramach Pilskiego Obszaru Strategicznej Interwencji (POSI). Wartość inwestycji – Biuro Obsługi Klienta to kwota ponad 120 tysięcy złotych.
Sebastian Daukszewicz