Pamiątka z Piły z Pilskiej Półki
Pamiątka z Piły, prezent z logo miasta, produkt regionalny? Oczywiście, wszystkie te cechy posiadają produkty, które dzisiaj zostały zaprezentowane na Pilskiej Półce. Pomysł stworzenia marki Pilska Półka narodził się w głowie Beaty Dudzińskiej zastępczyni Prezydenta Miasta. Inspiracją było wydarzenie Smaki Regionu organizowane przez pilską spółkę Tarpil, gdzie można było spotkać kilku pilskich producentów.
Dzisiaj pomysł stał się faktem i każdy kto chciałby nabyć czy to magnesik, kubek, przywieźć prezent z podróży w postaci naklejki ściennej, torby ekologicznej, torebki – nerki, widokówki może udać się do hotelu Gwda lub do Kawiarni Dworcowej, gdzie stanęły gabloty z pilskimi pamiątkami. Znajdziecie tam także oleje wytwarzane przez manufakturę Oleoteka – jedynego producenta olejów tłoczonych na zimno w Pile. A jeśli podróżnemu zaginie czapka lub szalik, znajdą się i takie części garderoby jak wspomniana czapka lub komin oznaczone uszyte przez pilską projektantkę mody Aleksandrę Szeremet-Wilczyńską założycielkę marki Creownia.
Pilska Półka będzie zmieniać swoją ofertę. Do współpracy zapraszają InwestPark, dystrybucją natomiast zajęła się spółdzielnia socjalna Nowe Horyzonty.
Wszystkie produkty mają jedną cechę wspólną – firmowane są logo Piła 500.
Pilską Półkę zainaugurowali:
Beata Dudzińska – zastępca Prezydenta Miasta Piły
Edyta Musiał – prezes Inwest Park sp. z o.o.
Bogusław Tomczyk – prezes Spółdzielnia Nowe Horyzonty
Producenci:
Robert Cylwa – Oleoteka
Katarzyna Stańczak-Szperkowska – Poligrafia Promocja Reklama Studio K2
Ewelina Urbanowicz – Zakład Aktywności Zawodowej
Aleksandra Szeremet-Wilczyńska – Creownia
Dorota Semenow
Biuro Prezydenta Miasta Piły