Pierwsze urodziny VIVO! Piła
Od otwarcia pierwszego centrum handlowego VIVO!, które miało miejsce w Pile, minął dokładnie rok. W tym czasie obiekt, należący do austriackiego inwestora i dewelopera IMMOFINANZ, zyskał grono swoich wiernych zwolenników, a marka VIVO! na stałe wpisała się w świadomości Pilan oraz odwiedzających z okolicznych miejscowości.
Dowodem potwierdzającym popularność tego najnowszego centrum handlowego w tym 75-cio tysięcznym mieście jest utrzymujący się na wysokim poziomie tzw. footfall (odwiedzalność). W okresie pierwszego roku funkcjonowania centrum odwiedziło ponad 3.000.000 osób. Uroczystości rocznicowe VIVO! Piła obejmowały koncerty gwiazd i konkursy z nagrodami. Nie zabrakło również urodzinowego tortu.
„Wysoka odwiedzalność centrum potwierdza, że VIVO! Piła spełnia oczekiwania klientów z punktu widzenia proponowanej oferty i jest idealnym miejscem nie tylko do robienia zakupów, ale również do spędzenia czasu w miłej atmosferze”. – powiedziała Magdalena Drzewiecka, Center Manager, VIVO! Piła. „W gronie naszych najemców znajdują się marki wcześniej niespotykane w Pile, co świadczy o tym, że nasze centrum jest również atrakcyjnym miejscem dla przedsiębiorców planujących prowadzić swoją działalność w centrum takim jak VIVO! Piła”. – dodała.
W przeciągu ostatniego roku funkcjonowania, VIVO! Piła nie tylko zapewniło wszystkim odwiedzającym dobrze zbilansowaną mieszankę najemców sklepowych, ale dodatkowo wprowadziło szereg tzw. wysp-kiosków z różnorodnym asortymentem, które dopełniły ofertę centrum. Największą planowaną inwestycją na najbliższe miesiące dot. VIVO! jest powiększenie istniejącego parkingu o dodatkowe 100 miejsc, co wpłynie korzystnie na większy komfort klientów. Dodatkowo IMMOFININANZ nieustannie dąży do tego, aby w VIVO! znalazły się kolejne nowe, popularne marki, które w Pile są aktualnie nieobecne.
By wyróżnić się na tle istniejącej konkurencji w mieście i regionie, a tym samym zyskać jeszcze szersze grono zwolenników, właściciel centrum zwrócił szczególną uwagę na opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, a tym samym organizowanie szeregu akcji z tego zakresu, w tym eventów głównie promujących zdrowy tryb życia, akcji pro-sprzedażowych, sportowych oraz kulturowych. Ponadto na przestrzeni ostatnich miesięcy w VIVO! odbywały się pokazy mody oraz spotkania z popularnymi stylistkami i blogerkami modowymi. Najbardziej znanymi gośćmi zaś byli: Joanna Krupa, Dawid Kwiatkowski, Tomasz Kammel, Jessica Mercedes, Siostry Bukowskie czy Angelika Sober.
Ponadto rzesze tłumów zgromadziły się w Pilskim centrum handlowym także z okazji obchodów rocznicowych, podczas których zaśpiewały takie gwiazdy jak Ewa Farna czy Donatan i Cleo, a dodatkowo tłum do zabawy zagrzewał znany z serialu Rodzianka.pl – Maciej Musiał.
Pod koniec listopada IMMOFINANZ planuje przeprowadzić największą świąteczną loterię w Pile. Każdy klient biorący udział w loterii będzie miał szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.
Przemysław Wardęga
Menedżer ds. Komunikacji i Marketingu
IMMOFINANZ