Reakcja, sierpień 2024
Sierpniowa edycja Waszej, Drodzy Czytelnicy, rubryki interwencyjnej, czyli regionalnego Hyde Parku będzie dotyczył „oszczędności” właścicieli/zarządców supermarketów na kasach. W coraz większej ilości sklepów wielkopowierzchniowych jest otwarta jedna kasa z obsługą ludzką i ewentualnie kasy/kasa samoobsługowa. Coraz więcej klientów nie jest (tu eufemizm) z takiego dictum. Oto co na ów temat napisał jeden z naszych rozgoryczonych Czytelników:
Szanowna Redakcjo,
Zebrałem się w sobie i postanowiłem poruszyć bulwersujący mnie i wielu temat, oszczędzania na kasach w marketach. Wiadomo, że „czas to pieniądz”, a zarządcy sklepów wielkopowierzchniowych nic sobie z tego nie robią i pozostawiają dla Klientów jedną kasę z obsługą ludzką. Tworzą się ogonki, a klient, dzięki któremu istnieją owe markety traci szmat czasu chcąc zapłacić za zakupy. Przecież to istny skandal. Za czasów Wokulskiego czegoś takiego by z pewnością nie było! Ba, dodatkowo, aby „zadowolić” PANA KLIENTA często gęsto w tej kasie jedynaczce sadzają „kasjera”, który dopiero uczy się tej profesji! My, Klienci, prosimy aby nie oszczędzać na nas. Przecież podobno „Klient, nasz pan”.
Pozdrawiam
Zdegustowany Klient
Nie będę komentował skargi Klienta, bowiem bym tylko się powtarzał, a przecież nie o to chodzi. Podpiszę się jedynie obiema rękami pod listem naszego Czytelnika!!!
Jeżeli gnębią Cię podobne lub poważniejsze problemy, masz jakiekolwiek niejasności czy kłopoty, albo pragniesz coś pochwalić – napisz do nas! Nie miej żadnych oporów, możesz pisać o wszystkim. My spróbujemy Ci pomóc – reagując piorunująco!
Pisz na adres redakcji: „Tętno Regionu”, ul. 11 Listopada 40 pokój 101, 64-920 Piła z dopiskiem: „REAKCJA”.
Marek Mostowski