VIVO! Piła z perfumerią Douglas

Do grona najemców VIVO! Piła dołączyła perfumeria Douglas. Jest to jednocześnie pierwszy sklep tej marki w mieście. Na łącznej powierzchni nieco ponad 220 m kw. najemca zaprezentuje swoją bogatą ofertę perfum, kosmetyków do makijażu i preparatów pielęgnacyjnych. Specjalnie z okazji otwarcia, Douglas w VIVO! Piła przygotował wyjątkowe promocje, w tym 20% zniżki na wszystkie produkty zakupione podczas dnia otwarcia oraz 50% zniżki na drugi produkt Douglas Collection zakupiony do 16 października.

Douglas Polska to największa i najszybciej rozwijająca się sieć perfumerii w Polsce. Posiada obecnie ponad 142 sklepy zlokalizowane w najlepszych galeriach handlowych i przy prestiżowych ulicach w wielu miastach Polski. Jest także właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej douglas.pl. Perfumerie Douglas oferują blisko 40.000 produktów, ponad 300 marek, wśród których około 70 jest na wyłączność. Obok bogatej oferty produktów, Douglas proponuje również wyjątkowe usługi oraz eventy pielęgnacji urody.

Marka ta do tej pory nie była obecna w Pile, tym samym otwarcie sklepu w VIVO! umożliwi jej debiut i zaprezentowanie swojej oferty mieszkańcom.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać tak wartościowego najemcę do naszego centrum handlowego. Douglas jeszcze bardziej wzmocni naszą ofertę handlową dedykowaną kwestiom pielęgnacji ciała i urody, a jego wyjątkowo bogata  gama dostępnych produktów zadowoli nawet tych najbardziej wymagających klientów,”  skomentowała Magdalena Drzewiecka, Center Manager, VIVO! Piła

VIVO! Piła, to najnowocześniejsze centrum handlowe w Pile, z łącznie 70 sklepami rozlokowanymi na powierzchni ponad 24.000 m kw. Obiekt został otwarty 17 października 2014 roku, jako pierwsze centrum pod marką VIVO! Z okazji zbliżających się trzecich urodzin galerii przygotowywany jest bogaty program promocyjno-rozrywkowy, w tym konkursy dla najmłodszych, akcje pro-sprzedażowe oraz koncert gwiazdy specjalnej. Szczegóły urodzinowych atrakcji zostaną opublikowane w najbliższych dniach, w ramach planowanej kampanii.

Przemysław Wardega

vivo_z_perfumeria00

vivo_z_perfumeria02 vivo_z_perfumeria01