
Reakcja, październik 2023 r.
W październikowym wydaniu Waszego, Kochani lokalnego Speakers’ Corner zajmiemy się niepotrzebną stratą czasu w kolejkach. Nasz Czytelnik, pan Jakub uważa, że właściciele marketów czy dyskontów nie dbają o czas klientów. A przecież od dawna wiadomo, że „czas to pieniądz”. O co chodzi? Przeczytajcie, Drodzy, w krótkiej, acz wymownej epistole przysłanej do naszej redakcji przez pana Jakuba. Oto jej treść:
Droga Redakcjo. Nie wiem, czy mój głos będzie li tylko głosem wołającego na puszczy, ale muszę spróbować, a nuż się uda! Otóż, byłem na zakupach w pilskim Carrefour, w sobotnie późne popołudnie (vide zdjęcia). Jedna kasa była czynna, a przed nią długaśna kolejka. Podobnie przed kasą samoobsługową. I nikt z kierownictwa nie kwapi się, żeby temu zaradzić, a przecież bez klientów sklep by splajtował. Podobnie jest także w Biedronkach itp. Kiedyś np. w Kauflandzie, przy kasach wisiały karteczki z informacją: „Jak będziesz stał przed kasą dłużej niż 5 minut, wypłacimy ci 5 złotych”. Gdzie te czasy? Gdzie hasło „Klient Nasz Pan”. Handlowcy zastanówcie się czy warto oszczędzać kosztem czasu i minimalnego komfortu KLIENTA? Pamiętajcie, bez klienta nie będzie Was!
Pozdrawiam
Jakub – pilski kolejkowicz
Zgadzamy się w pełni z panem Jakubem. Oszczędzanie jest dobre… ale musi mieć ręce i nogi!
Jeżeli gnębią Cię podobne lub poważniejsze problemy, masz jakiekolwiek niejasności czy kłopoty, albo pragniesz coś pochwalić – napisz do nas! Nie miej żadnych oporów, możesz pisać o wszystkim. My spróbujemy Ci pomóc – reagując piorunująco!
Pisz na adres redakcji: „Tętno Regionu”, ul. 11 Listopada 40 pokój 101, 64-920 Piła z dopiskiem: „REAKCJA”.
Marek Mostowski