FashionTV Model Search 2017 w Pile. Atrium Kasztanowa włącza się do akcji

fashion_tv_model

Pod patronatem Tętna Regionu

W sobotę, 22 października 2016, Centrum Handlowe Atrium Kasztanowa w Pile stanie się na jeden dzień centrum poszukiwań kandydatów na przyszłych modeli i modelki do międzynarodowego konkursu FashionTV Model Search 2017. Rusza kolejna, regionalna edycja castingu do tego wyjątkowego projektu i każdy zainteresowany otrzyma swoją szansę.

Rejestracja kandydatów rozpoczyna się od godziny 10 i potrwa do 14.00. Zaproszeni są: dziewczęta w wieku od 14 – 25 lat i chłopcy od 17- 25 lat, zainteresowani karierą w międzynarodowym modelingu. Nie będzie preselekcji więc do castingu dostaną się wszyscy chętni, natomiast warunkiem uczestnictwa będzie wypełnienie formularza zgłoszeniowego i zapoznanie się z regulaminem. Osoby poniżej 18 roku życia muszą postarać się o pisemną zgodę rodziców.

Jest to trzecia, polska edycja tego cieszącego się ogromnym zainteresowaniem wydarzenia. Organizatorzy będą poszukiwać nowych gwiazd wybiegów w całym kraju. Docelowo odbędzie się 20- 25 castingów lokalnych w najlepszych galeriach handlowych. Zwycięzcy castingów lokalnych zostaną zaproszeni na finał ogólnopolski, który odbędzie się w październiku przyszłego roku w Warszawie. Natomiast laureaci polskiej edycji FashionTV Model Search 2017 oprócz wyjazdu na międzynarodowy finał imprezy mogą spodziewać się także kontraktu z francusko- polską agencją modelek i modeli RYL Model Agency oraz udziału w Paris Fashion Week. Podczas całodziennego wydarzenia, uczestnicy wezmą udział w profesjonalnych ćwiczeniach na wybiegu, sesji zdjęciowej i mini wykładach na temat funkcjonowania świata mody. Przewidziane są konkursy oraz spotkania publiczności i uczestników z zaproszonymi gośćmi. Całość zakończy się o godzinie 19.00 uroczystą galą finału lokalnego z pokazami mody i udziałem znanych artystów.

Przedsięwzięciu patronuje FashionTV – pierwsza telewizja tematyczna o zasięgu globalnym w całości poświęcona modzie. Partnerami polskiej edycji  konkursu są agencja RYL Model Agency oraz Marka Maison Anoufa, która zasponsoruje wyjazd finalistów na Paryski Tydzień Mody. Merytorycznie uczestników wspierać będzie dyrektor artystyczny  FashionTV i główny projektant Marki Maison Anoufa, Ylan Anoufa – jeden z najbardziej uznawanych obecnie młodych projektantów na świecie.
Patronami medialnymi są: FashionTV, RMF MAXXX, JOY, Businessman Today, Interia,  Styl.pl, Maxmodels.pl, Magazyn Galerie Handlowe i Galeriehandlowe.pl, FashionPost.pl, Telewizja Warszawa oraz Warsaw Highlights. Konkurs FashionTV Model Search realizowany jest od 2003 roku praktycznie na całym świecie.

Regulamin i informacje o konkursie na stronie www.fashiontvpolska.pl, www.facebook.com/fashiontvpolska.

M.S.